תריסים חשמליים בהתקנת קבלן אלומיניום

אם יש המצאה שאינספור אנשים ברחבי הארץ והעולם מברכים עליה יום יום הרי שזוהי המצאת התריסים החשמליים, ואם יש לכם מרפסת או דלת הזזה כפולה לחצר אתם חלק מאותם אנשים בדיוק.

מהם תריסים חשמליים? איך הם עובדים? מה עושים כשיש הפסקת חשמל והאם ישנו מבחר מספיק גדול של תריסים חשמליים לבחירה?

מהם תריסים חשמליים והאם מדובר במותרות?

תריסים חשמליים הם תריסים שפועלים בצורה דומה לתריסים הידניים, רק שאת רצועת הגבהת התריס מחליף מנוע חשמלי שגולל את התריס כלפי מעלה ומטה.

מתג ההפעלה של המנוע מותקן על הקיר בדומה למתג נורה. מתג ההפעלה יכול לפעול בשתי תצורות מרכזיות: לחיצה רצופה להפעלת המנוע, וברגע שמפסיקים את הלחיצה נפסקת גם פעולת גלילת התריס.

התצורה השנייה היא מתג כפתור שבלחיצה כלפי מעלה, עולה התריס עד לגובה המרבי ומפסיק בצורה אוטומטית.

מתג זה עובד גם הפוך באותה צורה – בלחיצה כלפי מטה, יורד התריס ומפסיק בצורה אוטומטית כאשר התריס סגור לחלוטין.

בניגוד לדעה הרווחת, תריסים חשמליים שמספק קבלן אלומיניום הם לחלוטין לא מותרות, במיוחד כאשר מדובר בתריסים רחבים לפתחי דלת כפולים.

בזכות התריסים החשמליים ניתן להתקין תריסים גם במפתחים רחבים במיוחד, מבלי לחשוש שמא לא נוכל לפתוח או לסגור את התריס בכוח הזרוע.

בהקשר זה, אם שאלתם את עצמכם מה עושים במקרה של הפסקת חשמל, התשובה היא שניתן לגלול את התריס בצורה ידנית וכאשר מגיע אליכם מתקין התריס, כדאי לברר היכן נמצא המנגנון הידני ואיך מפעילים אותו בשעת הצורך.

בחירת תריסים חשמליים לבית רק עם קבלן אלומיניום מקצועי

מן הסתם, דגם התריסים החשמליים השכיח ביותר הוא הדגם הסטנדרטי המסופק על ידי קבלנים כברירת מחדל לדירות חדשות.

יחד עם זאת, כיום קיים מבחר גדול של תריסים חשמליים בשלל עיצובים, מהם תוכלו לבחור את העיצוב המתאים לכם ביותר.

תריס הוא פריט עיצוב הרבה יותר חשוב ממה שרבים מעריכים, וזאת לאור שטח הפנים הגדול שלו וההשפעה שיש לו על האווירה בחלל בו הוא מותקן כמו גם על חזית המבנה מצידו החיצוני.

במקום התריס הסטנדרטי אותו קיבלתם יחד עם הדירה, תוכלו להתקין תריסים חשמליים מאלומיניום, כדוגמת התריסים המיוצרים על ידי אנקור תריסי אלומיניום, וליהנות משלל אפשרויות עיצוב בגוונים, מרקמים וגדלים שונים. בזכות מתכת האלומיניום, נותר התריס קל יחסית ואינו דורש הגדלה והחלפה של המנוע כולו.

תריסים, חשמליים או לא חשמליים, יכולים להעניק לבית שלכם מראה חדש ומיוחד, הן מצידו הפנימי והן מצידו החיצוני.

תריסים חשמליים מאפשרים לכם להתקין את התריסים המועדפים עליכם גם במפתחי דלת וחלון גדולים, בהם מותקנים תריסים גדולים וכבדים.

יחד עם זאת, תריסים חשמליים יכולים להתאים לכל חלון בכל גודל, ורק אחרי שתתקינו אותם ותתרגלו להשתמש בהם, תוכלו להבין שאי אפשר עוד להיפרד מהם.

חשוב לעבוד עם קבלן אלומיניום מומלץ כמו חברת יורו סטייל