איך נדע לבחור את החשמלאי המתאים בעבורנו?

במהלך חיינו נצטרך להיפגש לפחות פעם אחת עם חשמלאי מוסמך לצורך תיקון תקלות או ביצוע עבודות חשמל בבית.

זה נכון שבשביל למצוא חשמלאי דרושות בדיוק 20 שניות אבל רגע, האם כל חשמלאי שנמצא הוא באמת מתאים לנו לבית?

אני אגיד לכם שני דברים, הדבר הראשון הוא שבשוק קיימים המון ובאמת המון חשמלאים והדבר השני הוא שאחוז מסוים מהם לא באמת חשמלאים.

לצערי יש המון חאפרים שבמקום לטפל בתקלות חשמל בצורה מקצועית עושים רק שטויות והשטויות האלו מסכנות אתכם.

על מנת להימנע מסיכונים מיותרים ולעזור לכם להבין איך אתם יכולים למצוא את החשמלאי המתאים ביותר עבורכם הכנתי לכם מדריך עם חמישה כללי ברזל לבחירת חשמלאי.

חמישה כללים לבחירת חשמלאי לבית

רישיון חשמל

הדבר החשוב ביותר הוא למצוא חשמלאי עם רישיון חשמל בתוקף וזאת תוכלו לוודא בשתי פעולות קטנות שאחת מהן היא לשאול את החשמלאי בטלפון אם יש לו רישיון חשמל בתוקף.

הדבר השני היא לבקש לראות את הרישיון בפועל בעיניים שלכם, לא להתבייש או לחשוש, בקשו מהחשמלאי להראות לכם את הרישיון שלו איך שהוא מגיע אליכם לבית.

אזור שירות

על מנת להימנע ממחירים גבוהים מומלץ למצוא חשמלאי שקרוב אליכם פיסית, במידה והחשמלאי יהיה קרוב אליכם לבית סביר להניח שתשלמו פחות על העבודה.

הגיוני מאד שככל שהחשמלאי יהיה יותר מרוחק מכם כך המחיר גם יעלה כי גם ההוצאות של החשמלאי עולות, הוצאות כמו דלק וכו'.

מחירים סבירים

אין מה לעשות היום הכסף מהווה תפקיד חשוב בבחירת בעלי מקצוע, כולנו מנסים לשלם כמה שפחות על כל שירות ולכן מומלץ לקבל הצעת מחיר לעבודה ולוודא שהיא סבירה בשבילכם.

אחריות על העבודה

אחד הדברים החשוב בביצוע עבודות או תיקוני חשמל שונים היא האחריות שאתם מקבלים מהחשמלאי, בררו כמה זמן יש לכם אחריות על העבודה ותדאגו שזה יהיה רשום על הקבלה.

המלצות מחברים

אחת מהדרכים הטובות ביותר לאתר בעלי מקצוע ובמיוחד חשמלאים מוסמכים היא לקבל המלצות מאנשים שקיבלו שירות טוב.

נסו לברר עם חברים קרובים או בני משפחה אם הם קיבלו לאחרונה שירות מחשמלאי והם מרוצים ממנו, במידה וכן תבקשו את מספר הטלפון כנראה שגם אתם תהיו מרוצים.