התקנת שקע טעינה לקיה נירו

רכשתם קיה נירו היברידית או חשמלית מלאה?

חלק בלתי נפרד מהרכב הוא התקנת שקע טעינה לקיה החדשה ולא משנה כרגע אם מדובר ברכב היברידי או חשמלי מלא –  שניהם צריכים טעינה.

כאן אני נכנס לתמונה – נעים מאד מוטי, חשמלאי מוסמך עם רישיון חשמל בתוקף שמבצע את כל עבודות החשמל וגם תשתיות ועמדות טעינה לרכבים חשמליים.

כל העבודות שלי מתבצעות תחת כל התקנים הכי מחמירים של חברת החשמל. אצלי תקבלו שירות מקצועי ביותר ובמחירים טובים ביותר – מוזמנים לבדוק אותי.

התקנת שקע טעינה לקיה נירו היברידית

התקנת שקע טעינה עבור קיה נירו היברידית יתבצע בתשתית חד פאזית בעזרת התקן הטעינה הנייד שקיבלתם עם הרכב עם שקע סיקון.

ברכבים היברידיים לרוב הסוללה בעלת נפח נמוך מרכב חשמלי מלא ולכן יספיק קו חד פאזי בעובי של 2.5 מ"מ בקו באורך סטנדרטי.

תשתית חשמל לטעינת נירו חשמלית

במידה ורכשתם קיה נירו חשמלית מלאה ההמלצה היא להעביר תשתית תלת פאזית ולהטעין את הרכב בעזרת מטען קבוע ומהיר יותר.

ברכבים חשמליים מלאים ולא רק בדגמי קיה הסוללה בעלת נפח גדול יותר מרכבים היברידיים ולכן מומלץ להטעין בתשתית תלת פאזית בעובי של 2.5 מ"מ לפחות!

איך מתקינים שקע לטעינת הרכב החשמלי?

התקנת שקע טעינה לקיה נירו היברידית או חשמלית מלאה כמעט זהה חוץ מהכבל שיכול להיות בתשתית חד פאזית או תלת פאזית.

בשני המקרים קו החשמל עבור טעינת הרכב יוצא מלוח החשמל בבית או מלוח החשמל הציבורי בבניין במידה וזה מתאפשר.

במידה ומתאפשר להתחבר ללוח ציבורי יש להתקין מונה צריכת חשמל על מנת לבצע התחשבנות מול וועד הבית על השימוש החודשי בחשמל.

התקנת שקע טעינה לרכב חשמלי
שקע סיקון לטעינת קיה נירו היברידית

מחיר התקנת שקע טעינה לקיה נירו

מחיר התקנת שקע טעינה לדגמי קיה נירו היברידית או חשמלית מלאה משתנה ממקום למקום ולא קבוע בגלל כל מיני גורמים שמשפיעים על ביצוע העבודה.

קו טעינה לקיה היברידית מתחיל מ- 1500₪ עבור קו סטנדרטי של עד 20 מטר בצנרת מוגנת בהתקנה סמויה לפי הגדרת התקן.

תשתית טעינה תלת פאזית תעלה מעט יותר ובמידה ותצטרכו להוסיף לתשתית גם מונה צריכת חשמל אז המחיר עולה בהתאם.

במידה ורכשתם או שאתם עומדים לרכוש קיה חדשה אני ממליץ לכם ליצור איתי קשר. במהלך השיחה ננסה להבין את מהות העבודה ותקבלו מחיר מדוייק להתקנה!