החלפת פלאנג' לחסכון בתשלום החשמל!

בימות החורף הקרים הדבר שאנו הכי מחכים לו זה לחזור מהעבודה, להדליק את הדוד ולהיכנס למקלחת חמה נעימה, כזאת שתשטוף מעלינו את כל היום הלחוץ שעבר עלינו בעבודה.

חלק מאתנו נאלץ להמתין זמן רב למים חמים, זמן שלפעמים לוקח גם יותר משעה, זה מצב לא תקין ויותר מכך שימו לב, ככל שהדוד דולק יותר – התשלום לחברת חשמל גבוה יותר.

החלפת פלאנג בדוד חשמל

אני מחכה שעתיים למים חמים – מה עושים?

המים בישראל מייצרים אבנית בכמות גבוהה, עם הזמן גוף החימום מתכסה באבנית, ככל שהוא מכוסה ביותר אבנית כך או מחכים למים חמים יותר זמן.

הפתרון במקרה זה הוא החלפת פלאנג בדוד, תהליך ההחלפה מחייב פתיחה של כל מערכת החשמל בדוד, פעולה זו גורמת לכל המים לצאת החוצה וכך גם הדוד מתנקה מכל האבנית הקיימת בדוד.

לאחר שכל האבנית יוצאת מהדוד והוא נקי לחלוטין, מתקינים פלאנג חדש שכולל גוף חימום חדש לחלוטין, חדש ונקי מאבן סביבו.

כמה עולה החלפת פלאנג בדוד?

עלות החלפת הפלאנג משתנה ונקבעת על פי כמה גורמים בבית הלקוח, ישנם דודים שנמצאים על הגג ופעולת ריקון הדוד ממים קצרה יחסית לכן המחיר יהיה נמוך יותר.

ישנם דודים שנמצאים בחדרי שירות קומתיים או מרפסות שירות בבתי לקוחות, במקרים כאלה יש צורך לרוקן את הדוד לאט ובזהירות, פעולה זו לוקחת הרבה יותר זמן וסביר להניח שהמחיר עבור ההחלפה יהיה גבוה יותר.

לאיזה בעל מקצוע פונים על מנת להחליף את הפלאנג?

על מנת לבצע כל עבודה או תיקון הקשור בחשמל מזמינים חשמלאי בראשון לציון בעל רישיון, רבים מאתנו נוטים לחשוב שבדודים מטפל אך ורק אינסטלאטור אך בגלל שפלאנג' כולל בתוכו גוף חימום שמחובר לחשמל יש צורך להזמין אך ורק חשמלאי לצורך ההחלפה.

אסא מוטי חשמלאי מוסמך

אסא מוטי – חשמלאי מוסמך עם רישיון חשמל ממשרד העבודה. ביצוע כל עבודות ותיקוני החשמל, עמדות טעינה לרכבים חשמליים ועוד.

עבודות ותיקונים

רישיון חשמלאי מוסמך בתוקף
רישיון חשמלאי מוסמך בתוקף!